Kleding

Op deze pagina vind u alle informatie omtrent de Scouting Brouwhuis kleding. De officiële Scouting Nederland kleding zoals de ScoutFit en de effen das zijn te bestellen op www.scoutshop.nl. Per speltak te vinden waaruit de kledinglijn bestaat en waar deze te bestellen is.

Bevers

De outfit voor bevers van Scouting Brouwhuis bestaat uit een Scoutfit beverblouse, een marineblauwe das en een rood Scouting Brouwhuis shirt.

ScoutFit beverblouse (rood)

De rode ScoutFit blouse voor de Bevers. De stof van de blouse is soepel, sneldrogend, vuilwerend en voorzien van UV zonprotectie. De blouse is gemaakt van 65/35% polyester/katoen. In het kledinglabel vind je ook 2 reserveknoopjes. Eén van de borstzakjes is voorzien van pennenvakje en de mouwen kan je oprollen en vastzetten. Verkrijgbaar in kinder-, dames- en herenmaten/modellen. Wij adviseren om 1 á 2 maten groter te bestellen dan de normaal gedragen kledingmaat (kinderen kunnen dan ook langer met de blouse doen of iets onder de blouse dragen).

Scouting effen das (marineblauw)

De effen das is naast de ScoutFit onderdeel van de Scouting Nederland outfit. De dassen Scouting Brouwhuis zijn in de kleur marineblauw (Scoutshop artikelnummer: 1120). Een dasriem of klompje kan gebruikt worden om de das vast te maken. Ook deze zijn via de Scoutshop te bestellen.

Scouting Brouwhuis bevershirt (rood)

Het Scouting Brouwhuis bevershirt is een uniek scouting brouwhuis shirt ontworpen door en voor leden van onze eigen scouting.

Welpen

De outfit voor de welpen van Scouting Brouwhuis bestaat uit een Scoutfit welpenblouse, een marineblauwe das en een groen Scouting Brouwhuis shirt.

ScoutFit welpenblouse (groen)

De groene ScoutFit blouse voor de Welpen (en voormalige Esta’s en Kabouters). De stof van de blouse is soepel, sneldrogend, vuilwerend en voorzien van UV zonprotectie. De blouse is gemaakt van 65/35% polyester/katoen. In het kledinglabel vind je ook 2 reserveknoopjes. Eén van de borstzakjes is voorzien van pennenvakje en de mouwen kan je oprollen en vastzetten. Verkrijgbaar in kinder-, dames- en herenmaten/modellen. Wij adviseren om 1 a 2 maten groter te bestellen dan de normaal gedragen kledingmaat (kinderen kunnen dan ook langer met de blouse doen of iets onder de blouse dragen).

Scouting effen das (marineblauw)

Scouting Brouwhuis welpenshirt (groen)

Het Scouting Brouwhuis welpenshirt is een uniek Scouting Brouwhuis shirt ontworpen door en voor leden van onze eigen scouting.

Scouts

De outfit voor de scouts van Scouting Brouwhuis bestaat uit een Scoutfit scoutsblouse, outdoor broek, een marineblauwe das en een navy blauw Scouting Brouwhuis shirt.

ScoutFit scoutsblouse (beige)

De beige ScoutFit blouse voor de Scouts. De stof van de blouse is soepel, sneldrogend, vuilwerend en voorzien van UV zonprotectie. Eén van de borstzakjes is voorzien van pennenvakje en de mouwen kan je oprollen en vastzetten. De blouse is gemaakt van 65/35% polyester/katoen. In het kledinglabel vind je ook 2 reserveknoopjes. Verkrijgbaar in kinder-, dames- en herenmaten/modellen. Wij adviseren om 1 a 2 maten groter te bestellen dan de normaal gedragen kledingmaat (kinderen kunnen dan ook langer met de blouse doen of iets onder de blouse dragen

Scouting effen das (marineblauw)

Outdoor broek (donker blauw of zwart)

Als broek wordt een donkerblauwe of zwarte outdoor broek gedragen. Ieder merk is mogelijk zolang het een outdoor broek betreft.

Scouting Brouwhuis scoutsshirt (navy blauw)

Het Scouting Brouwhuis scoutsshirt is een uniek scouting brouwhuis shirt ontworpen door en voor leden van onze eigen scouting.

Explorers

ScoutFit scoutsblouse (brique)

De brique ScoutFit blouse voor de Explorers en Roverscouts! De stof van de blouse is soepel, sneldrogend, vuilwerend en voorzien van UV zonprotectie. De blouse is gemaakt van 65/35% polyester/katoen. In het kledinglabel vind je ook 2 reserveknoopjes. Eén van de borstzakjes is voorzien van pennenvakje en de mouwen kan je oprollen en vastzetten. Verkrijgbaar in kinder-, dames- en herenmaten/modellen. Wij adviseren om 1 a 2 maten groter te bestellen dan de normaal gedragen kledingmaat (kinderen kunnen dan ook langer met de blouse doen of iets onder de blouse dragen).

Scouting effen das (marineblauw)

Scouting Brouwhuis explorershirt (bordeaux)

Het Scouting Brouwhuis explorershirt is een uniek scouting brouwhuis shirt ontworpen door en voor leden van onze eigen scouting.