Familie kersttocht

Update 22-12-2023

Beste ouder(s)/verzorger(s), via deze weg willen wij u laten weten dat we vanavond een aangepast kerstviering zullen houden i.v.m. de weersomstandigheden en de onbegaanbaarheid van de route van de kersttocht.

We vinden het zonde om helemaal niet bij elkaar te komen voor de kerstvakantie, vandaar dat we een alternatief programma hebben. Iedereen (ook broertjes/zusjes/papa’s/mama’s/opa’s/oma’s enz.) is van harte welkom op onze blokhut van 19:00 tot 21:00 uur.

Dus trek een gezellige kersttrui aan of zet een kerstmuts op en dan zien we jullie vanavond!!

….

Scouting Brouwhuis organiseert een familie kersttocht voor de leden en families.
De kersttocht vindt plaats op vrijdag 22 december met starttijden per groep. Deze kersttocht wandel je gezellig samen met de hele familie! Aan het eind van de tocht zorgen we dat je je lekker kan opwarmen met een drankje en een hapje.

Aanmelden voor de kersttocht doe je middels het aanmeldformulier. Laat hier je gegevens achter zodat we je kunnen voorzien van alle informatie in de aanloop naar de kersttocht. Heeft de familie leden in meerdere groepen, start dan het formulier met het jongste lid.