Gezamenlijk Zomerkamp 2021

Met het zomerkamp van afgelopen juli (25-30 juli 2021) sluiten we bijna het huidige seizoen af. Na een seizoen vol uitdagingen door alle beperkingen en maatregelen hebben we bijzonder groots uitgepakt tijdens ons jaarlijkse zomerkamp. Eens in de 5 jaar gaat Scouting Brouwhuis gezamenlijk op kamp, dat betekend dat alle speltakken bij elkaar zijn. Met meer dan 70 leden, kader en vrijwilligers waren wij ruim een week aanwezig op Scouting labelterrein Staelduin in ‘s-Gravenzande. De leden hebben zich vermaakt met spellen, boogschieten, bowlen, karten, kampvuur, filmavond, schelpen zoeken op het strand, samen eten, feest, teveel op op te noemen. Samengevat, een perfecte start van de zomervakantie.

De eerste draaiavond voor alle groepen is 17 september. Op 26 september staat het jaarlijkse overvliegen gepland, de start van een nieuw en hopelijk normaal seizoen!

Tijdens het zomerkamp hebben wij ons volledig gehouden aan het protocol “samenopkamp” dat hier terug te lezen is: https://www.samenopkamp.nl.